Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Άλματα ανάπτυξης: πλήρης οδηγός

Η πορεία προς τη μητρότητα ήταν για μένα ένα μαραθώνιος, με αγχωτική έναρξη, στενάχωρη πορεία, αλλά με μία υπέροχη, ευλογημένη κατάληξη. Όλο αυτό τον καιρό των προσπαθειών και στη διάρκεια μιας αρκετά δύσκολης εγκυμοσύνης, έμαθα να συλλογίζομαι περισσότερο, να υπομένω, να ηρεμώ τη σκέψη μου και την ψυχή μου, να αφουγκράζομαι το σώμα μου και το πλασματάκι που φώλιασε μέσα του… Κι όταν ήρθε η ώρα που τον κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου, που μύρισα αυτή τη «μωρουδίλα» που τόσο λαχταρούσα, του έδωσα την πιο αληθινή μου υπόσχεση, τον πιο μεγάλο όρκο: να δίνω κάθε κομμάτι της ψυχής μου για να τον κάνω ευτυχισμένο.
Για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου, κάντε κλικ εδώ!
Το Site μας ανανεώθηκε! Για περισσότερα άρθρα και δωρεάν υλικό, επισκεφτείτε μας στο https://mamalove.gr

4 σχόλια:

  1. Πολυ χρήσιμα και τα δυο αρθρα σου! Ισως ο πιο ολοκληρωμενος "οδηγος" για τα αλματα!! Σουπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Ετοιμάζω και αναλυτικά τα αναπτυξιακά επιτεύγματα ανά άλμα, τα οποία θα τα ανεβάσω σε λίγες ημέρες. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Εμενα 4μηνων κ εξι ημερων η γκρηνια κ δε θελει να τρωει καμια φορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φυσιολογικό... Όπως αναφέρεται και στον οδηγό αλμάτων, κάθε είσοδος σε άλμα είναι σαν να ξαπλώνεις το βράδυ στο κρεβάτι σου, στο δωμάτιό σου που τόσο καλά γνωρίζεις, να αφήνεις δίπλα τις παντόφλες σου και το πρωί που ξυνπάς να βρίσκεσαι ξαφνικά σε ένα άλλο χώρο, με άγνωστα πρόσωπα και πράγματα, όπου το μοναδικό σταθερό πρόσωπο είναι η μανούλα... Εάν θηλάζεις, θέλει επιμονή για να μη σου κάνει απεργία θηλασμού. Και φυσικά, να ακολουθήσεις τις μικρές συμβουλές για το πώς να το ηρεμήσεις κατά τη διάρκεια του κάθε άλματος!

      Διαγραφή